الخميس، 11 مارس 2010

موضوع حيتمسح انا عارفة

خلينا احنا نايمين ولا دارينين بحاجة من اللى بتحصل فى القدس كفاية علينا تفاهتنا الكلاب اللى عايزين يهدوا المسجد الاقصى ويقيموا مكانه هيكل سليمان وبنوا تحتيه ولا بيبنوا لسه سكة قطر هما خلاص اصلا حفروا انفاق تحتيه وبعد كام يوم حيفتتحوا يعنى هما خلاص بنوا معبد حاجة زى كدة اسمه كنيس الخراب خراب عليهم ان شاء الله واليهود اتجمعوا من مناطق كتير وبيجمعوا فلوس علشان يعملوا حاجة يوم 16 الشهر دة يلا خليهم يتجمعوا كدة علشان ربنا ياخدهم مرة واحدة كلهم ان شاء الله ربنا ينتقم منهم خطيب الاقصى معاه حق لما قال ان قادة العرب موالين لامريكا واسرائيل اذا كان الفلسطينيين كانوا رافضين المفاوضات علشان الحكومة الزفته دى حكومة حرب واغلب قادة العرب كانوا مصرين على المفاوضات لغاية ما اضطروا على المفاوضات يعنى بجد حاجة ترفع الضغط مهوما لما شافونا معملناش حاجة لما عملوا اللى عملوه فى المسجد الابراهيمى قالوا يتمادوا خطيب الاقصى كان بيقول ان الفلسطينيين حيتجمعوا فى المسجد علشان الكلاب دول لو اقتحموا وهم اكيد حيعملوا كدة يلاقوا مقاومة تخيلوا بقى لو المسجد الاقصى حصله حاجة واحنا موجودين فى الدنيا حنتحاسب كلنا كلنا والله بلا استثناء على فرجتنا دى
انا معلوماتى يعنى سطحية ادرجة فظيعة واحدة قالتهالى اصلا وانا بقولكم اهه يعنى المصيبة ان فى ناس كتير ولا تعرف اى حاجة وانا كنت منهم لغاية ما قلتلى ولا الاخبار دى منتشرة ولا حاجة يلا علشان ينومونا اكتر محنا نايمين
اى حد يبقى ينشر موضوع عن الاحداث دى على الفيس بوك او جروب كليتنا او اى منتدى نعرف الناس لو مكنتش عارفة والمصيبة حتى الناس اللى عارفة مبتعملش حاجة عايزين ثورة اى حاجة لما نشوف ان شاء الله كدة الكلاب دول حيعملوا ايه يوم 15و16

2 قالوا رأيهم:

قبل العالم الأخير يقول...

كلام واقعى مظبوط ومفيهوش حاجة عشان يتمسح
ربنا يستر ع الاقصى وعلينا :S:S

غير معرف يقول...

اللهم فك أسر المسلمين في فلسطين
وحرر بيتك من أيديهم

الدعاااااااااء
ياالله

إرسال تعليق

هنا مساحة للتعبير عن رأيك بحرية ..

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

بحبك يا بلادي

بحبك يا بلادي

جمعة النصر : )

جمعة النصر : )

كلنا ايد واحدة

كلنا ايد واحدة