السبت، 27 مارس 2010

رسالة




يا من تقرأ تلك الكلمات انا اريد ان اقول ..

اريد ان اقول ...

نفسى مضطرب ..قلبى يخفق بشدة ... لسانى ثقيل لا استطيع ان اخرجها

يا من تقرأ تلك الكلمات اريد ان اقول

ما الذى ادخلك على المدونة فى ذلك الوقت الحرج من العام خصوصا بعد ظهور النتيجة وجمالها

ما الذى ادخلك على النت من الاساس

استغل هذا الوقت فى المراجعة (يعنى بعد ما تخلصوا المذاكرة لو خلصتوها )

ابسط شئ هل ذاكرت رسومات الهستولوجى هل خلصت مذاكرته اصلا حتى تذاكر رسوماته

هذا بالاضافة للوقت الذى تضيعه على الفيس بوك (انا الحمد لله مش مشتركة فى الفيس بوك او منتدى كليتنا لو اصلا فى )

الموضوع دة هزار طبعا اى حد يدخل براحته ويكتب اللى هو عايزه

انا بس كنت عايزة اودع المدونه حتى ما تنتهى الامتحانات

سانضم اليكى يا ضحى فى صومعة العلم

وبالمرة هذا الموضوع المائه فى هذه السنه بسم الله ما شاء الله

الوداع ايتها المدونه القاكى ان شاء الله بعد الامتحانات

3 قالوا رأيهم:

Eslam Fouda يقول...

وانا بودع المدونة معاكم لحد نهاية الامتحانات
لان فعلا الواحد لازم يذاكر

قبل العالم الأخير يقول...

انا معاكو ان الواحد لازم يذاكر بقى كويس بس وبعدين؟؟؟ الموضوع كبير يا جماعة
معلش انا فى حالة احباط دلوقتى فمتخدوش على كلامى:D

Alice يقول...

مقدرتش ابعد عن المدونة بس بجد المرة دى ان شاء الله حقدر
الحياة حلوة وجميلة مفيهاش اى سبب يدعو للالم او الحزن

إرسال تعليق

هنا مساحة للتعبير عن رأيك بحرية ..

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

بحبك يا بلادي

بحبك يا بلادي

جمعة النصر : )

جمعة النصر : )

كلنا ايد واحدة

كلنا ايد واحدة