الثلاثاء، 2 فبراير 2010

chocolate bar






شيكولاتة حبنا ....:)






* اعتدت دائما لوم الـ  Post

ودائما أضع الأعذار لمن هو Pre

مما أدي إلى حالة من الـ   Hyper sesetivity  

أعاني منها الآن ...



* " أنا مش أنانية , ولا بتاعة مصلحتي ..."
 التوقيع : نفسي نفسي 




* أنا : هي المشكلة في مين ؟
أنا الأخرى : أكيد فيكي ..

أنا : ليه ؟ هو انا بس اللي بفكر كده ؟
أنا الأخرى : طبعا ...عشان انتي Mentally retarded



 * يعني إيه ابتسامة حزن ؟؟



* الحب

كنت في الصف الأول الإعدادي حين داعبت هذه الكلمة تفكيري ..

كنت أنظر إليها آنذاك بعقل طفلة ..

والآن صارت هي عقلي ..


* على رأيها : الصابع اللى يدايقني أقطعه

وعلى رأي المثل : الباب اللى يجيلك منه الريح..سده واستريح ..




عمرك قبل كده اكتتشفت إنك ... غبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي ؟


1 قالوا رأيهم:

قلب نابض يقول...

من الذكاء أن يكتشف الإنسان غباؤه غي بعض مواقف، تأخر تفكيره في أمر ما ، أن يكتشف مشاعره ، ولكن لا أعلم إذا كان من حقي ان اطرح هذا السؤال
هل من الذكاء ان نعلن ذلك للناس ؟؟؟؟؟
كما أننا هل سنتحمل الآلام إذا قطعنا إصبعنا (آلام القطع وآلام الفراق وآلام جلبناها لأنفسنا هي آلام الإعاقة والشعور بالنقص عن مثيلنا من البشر)إذا كان البتر هو الحل فلم كان هناك هلم اسمه الطب والدواء؟؟
كلمات في غاية الروعة
وأتمنى لك التوفيق
خطوات موفقة بإذن الله

إرسال تعليق

هنا مساحة للتعبير عن رأيك بحرية ..

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

بحبك يا بلادي

بحبك يا بلادي

جمعة النصر : )

جمعة النصر : )

كلنا ايد واحدة

كلنا ايد واحدة