السبت، 8 يناير 2011

Sick


الايام دى الواحد بيغلط كتير.. غلطت لما اديت حد ثقة خسارة فيه ... ولما احترمت ناس ميعرفوش معنى الاحترام .. ولما فرحت لناس رغم الحاجات الوحشة اللى عملوها .. ولما زعلت على مذنبين .. اكبر غلطاتى انى نسيت اللى فات مهو معلش الشعب المصرى كده اهبل وبينسى بسرعة

شعور رائع لما تكون عارف حاجة واللى قدامك بيعاملك انك مش عارفها فعلا بتشوف قد ايه زيف تلك الشخصية فى تعاملها معاك

ملهوش لازمة الصاحب لما تكون عايز تتكلم متلاقهوش جنبك مهما كانت ظروفه معلش فى الموقف ده بنبقى انانيين وبيبقى حقنا

انا من هنا ورايح حتبع مبدأ دعها تحترق

لا يمكن لأحد ان يخمن ما فى رأسى او اى معنى اقصده فى بعض الكلام علشان الايام دى بلاقى ناس بتنجم عن اللى فى عقل الناس التانيين

صفة جديدة للشعب المصرى انه سعات بيبقى غلبان لدرجة السذاجة حد يقولك على حاجة او يقولك رأيه فى موضوع انت تاخده كحقيقة مسلمة وتنشرها وياسلام لو طلعت غلط بتبقى مروج اشاعات واللى قالك بيقولك انه برئ منك

3 قالوا رأيهم:

Ahmed Elfeky يقول...

انا من هنا ورايح حتبع مبدأ دعها تحترق

مريح جدا المبدأ ..

sony2000 يقول...

طب مهو تطبيق المبدأ دا هيحرقنا
طب وبعديييينن؟

قبل العالم الأخير يقول...

انا من هنا ورايح حتبع مبدأ دعها تحترق

مبدأ غلط خااااااالص ومش بيريح على فكرة نهائيا برده :D

إرسال تعليق

هنا مساحة للتعبير عن رأيك بحرية ..

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

بحبك يا بلادي

بحبك يا بلادي

جمعة النصر : )

جمعة النصر : )

كلنا ايد واحدة

كلنا ايد واحدة