الأربعاء، 1 سبتمبر 2010

الناجح يرفع ايده



الكافيتريات تطورت بشكل عجيب زمان علشان تجذب ناس اكتر يقال ( انا ايه اللى عرفنى انا بسمع اشاعات ) انها بتوزع حشيش وبانجو وهوة ده العاد .. اقصد اللى بيميزها عن اى كافتريا دلوقتى كافتريات كتير بقت بتعتمد على ان يكون عندهم سرعة النت عالية تلاقى ناس كتير بتاخد اللاب توبات بتاعتها ويقعدوا ينزلوا افلام واللى يحملوا من بعض علشان السرعة كبيرة انا مرة اخويا حمل مسلسل بأجزائه الخمسة وعشر افلام حاجة زى كدة .. حاجة وحشة اوى انك تكون رايح لكافتريا مخصوص علشان النت وبعد ما تقعد تسأله عن الباس وورد يقولك ( النت قاطع النهاردة يا باشا )

كانت جت فترة انتشرت فيها حكاية ان مثلا واحد يطلب من ابيه يقوله ( انا عايز اتنين جنيه صحبى يروح بيهم ) هوة يعنى بيكلفه تمن المشوار ولا ايه ؟ دى كانت ظاهرة منتشرة من ييجى سبع سنين كدة معرفش لسة موجودة ولا لأ

سامعين يا اولادى ؟ لأ .. الحركة دى رخمة بس ظريفة

انا حقا اكره بائعات التذاكر فى السينما بحس بقلة ذوق

آه نسيت اقولكوا مبروك النجاح محدش يقول انا ايه اللى فكرنى اهو كدة وخلاص النهاردة حسيت انى نجحت .. الحمد لله ايم ريلى جلاد





0 قالوا رأيهم:

إرسال تعليق

هنا مساحة للتعبير عن رأيك بحرية ..

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

بحبك يا بلادي

بحبك يا بلادي

جمعة النصر : )

جمعة النصر : )

كلنا ايد واحدة

كلنا ايد واحدة