الثلاثاء، 18 مايو 2010

هلوسة قبل النوم


ياليتنى كنت خفاشا يغرد فى الصباح


ياليتنى كنت حمامة تطير


ياليتنى كنت دواء وليس داء


ياليتنى اجد آلة زمن حتى ارجع لذلك الزمن بلا رجعة


ياليتنى كنت صخرة فى الثلاجة


ياليتنى كنت ممثلا بارعا


ياليتنى لم اسألها ذلك اليوم


ياليتنى قد قمت بالاخيار بين السنتين


ياليتنى لم اعرف


ياليتنى اجد نظارة زجاجها بمبى ارى منه بدل من تلك السوداء


ياليتنى كنت مثل راقصة الباليه تحلق عاليا فى الفراغ وقليلا ما تلمس ارض الواقع


بس الحمد لله على كل حاجة

1 قالوا رأيهم:

قبل العالم الأخير يقول...

Don't look behind u ,there is nothing more u can do

حلوة اوى ياليتنى اجد نظارة زجاجها بمبى ارى منه بدل من تلك السوداء :D:D

إرسال تعليق

هنا مساحة للتعبير عن رأيك بحرية ..

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

بحبك يا بلادي

بحبك يا بلادي

جمعة النصر : )

جمعة النصر : )

كلنا ايد واحدة

كلنا ايد واحدة