السبت، 16 يناير 2010

أي كلام










" أنا اللمبي "




وأنا محمد ....




***************




" كفاية يا وديع...أنا زهقت "




وأنا قرفت ...




***************




" بحبك "


وماله ....




**************




" يوم الخميس كان بكرة ...يبقى التلات كان ايه ؟ "




عدي عليا كمان أسبوع وانا اقولك ...




**************




" يا عم كبر دماغك  "




أكتر من كده ...؟




*************




" بجد استايلك تحفة...انتي شيك أوي "




ياختي اتلهي ...!




************




" جيت الدنيا ازاي ؟ ومنين انت جاي ؟ "




من المريخ ياحبيبي.....




************




" مصر مصر ...كلنا هنشجع مصر "





يا رب نكسب ونفوز بالمونديال السنة دي ...!




************




" يخرب بيوتكوا ...زي مخربتوا بيوتنا ....بلد فقر "




بقى دي آخرتها ؟




*************

1 قالوا رأيهم:

Ahmed Elfeky يقول...

اوباااااااااااااا ... لا جامد جامد اخر حاجه ... كده انا هخاف احسن تنافسونا كده :D

إرسال تعليق

هنا مساحة للتعبير عن رأيك بحرية ..

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

ازاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي ازاي ؟!

بحبك يا بلادي

بحبك يا بلادي

جمعة النصر : )

جمعة النصر : )

كلنا ايد واحدة

كلنا ايد واحدة